Spørg om dét, der kan gøre ondt at få at vide...

Hvis du aldrig spørger, finder du måske aldrig ud, hvad dine kunder egentlig mener om dig. Og måske finder du først ud af det den dag, hvor de finder en anden leverandør end dig selv. Det kan kundeanalyser og meningsmålinger hjælpe dig til at undgå. Men det er ikke alt, det er lige klogt at spørge om. Det siger sig selv, at det ikke er klogt at spørge kunderne om ting, som du alligevel ikke har tænkt dig at ændre. Og selv om det kan se sjovt ud i regnearket, giver det heller ikke megen mening at spørge restaurationsgæsterne om de var tilfredse med maden, hvor længe de måtte vente.

Alt bliver målt og vejet. Og aldrig har det været billigere at gennemføre meningsmålinger eller kundeanalyser.

Internettet og en aktiv, opdateret kunde- eller medlemsdatabase er alt, hvad du har behov for, hvis du ønsker at vide, hvor de vurderer jeres produkter eller holdninger.

Ligger I inde med opdaterede kunde- eller medlemsoplysninger, kan Clikkelsen Kommunikation hjælpe med at opstille og eksekvere professionelle spørgeskemaundersøgelser, hvor de svar I får kan bruges i en aktiv og mere målrettet markedsføring

Har I ikke disse informationer selv - eller er I interesserede i hele befolkningens vurderinger - kan vi etablere samarbejde med markedsførende meningsmålingsinstitutter, der også rekrutterer respondenter inden for jeres fag-område.

Twitter